2013. szeptember 24., kedd

Bemutatkozik: Rövid Zsuzsi enteriőr stylist

Esküvői dekoráció abszolút Rád szabva...

Rövid Zsuzsi vagyok.
A stílus, a formák és a szép iránti szeretet már születésem óta körbevesz. Mivel szüleim építőmérnökök, lakásokat terveznek és építenek, így régóta vonz az enteriőrök világa. 
Szüleimtől megtanultam, hogyan kell élettel megtölteni az üres tereket.
2008-ban végeztem kertészmérnökként a Budapesti Corvinus Egyetemen. 

Már középiskolásként tanultam virágkötészetet, amit az egyetemi évek alatt kamatoztattam virágdekoratőrként Budapesten. Ezt követően enteriőrtervezést és lakberendezést tanultam.2008 óta az Otthon Magazin állandó külsős munkatársa vagyok enteriőr stylistként.
Emellett önállóan készítek virágdekorációkat esküvőkre, rendezvényekre és foglalkozom lakberendezéssel és belsőépítészettel.


Egy csokor virág legyen olyan finom, ártatlan vagy épp szenvedélyes, mint akinek készül. Hisz számtalan üzenetet hordozhat. Ezeket az üzeneteket közvetíteni pedig felelősség és művészet. Aprólékos műgonddal válogatom össze a virágokat egy menyasszony csokrába és tervezem meg a nagy nap dekorációját. 



A virág az otthonunk része.
Az otthonunk pedig az életünk része. 
A legboldogabb, legmeghittebb pillanataink helyszíne.





Az utóbbi években úgy alakult, hogy a munkáim többsége az esküvői dekorációkból állt. A korábban említett harmónia megteremtése a siker egyik titka. A másik titok pedig az apró részletekben rejlik. Egy esküvő megtervezése, díszítése bizalmas feladat. 
Külön-külön foglalkozom minden egyes párral és személyre szabom az elképzeléseket, hiszen nincs két egyforma pár.

Sajnos a virágdekoráció az a tétel az esküvőnél, amire már nem biztos, hogy szívesen áldoznak. Igény lenne rá, de a pénztárca határokat szab. Ilyenkor próbálok olyan megoldásokat javasolni, ahol egy, két szál virággal látványos eredményt lehet elérni. 








Szerencsére vannak azok a párok is, akik megtehetik, hogy a megálmodott nagy napot éljék át a valóságban. 
A pár év alatt sok jó esküvői szolgáltatóval – fotós, cukrász, catering- volt szerencsém együtt dolgozni, így ma már a pároknak ebben is segítek...

Bővebben: www. rovidzsuzsi.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése